onsdag 13 maj 2009

Hej!
har blivit superförkyld helt plötsligt. Känner mig pigg i kroppen men konstig i halsen och snorig.
Har inte skrivit så mycket på sista tiden. Har inte så mycket motivation. Det händer inte så mycket roliga saker.
Just nu väntar vi på besked om vi kan få flytta in tidigare i nya lägenheten. Det är sagt att vi ska få flytta in i slutet av juni men det skulle underlätta om vi kunde flytta in i mitten av juni istället. Då hinner vi med att måla och tapetsera i lugn och ro. Vi får se hur det blir med det.
Agaton mår också bra fast han är förkyld som mig. Vi har väl smittat varandra med alla pussar vi ger varann!
Han pratar som bara den. Nya ord varje dag. Fortsätter skriva sen. Nu ska jag natta honom.
Kram

3 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan!
Linus och jag har också åkt på en förskylning, snuvig och hosta. Förskylningen bara dök upp, så det är tydligen något som går. Men inte så konstigt igentligen, ena dagen är det varmt och soligt och nesta dag blåsigt och kallt.

Krya på er kram Jeanette

Smulan sa...

Hej!
Har haft problem med inloggningn här men nu är det fixat. Ett jättegrattis till lägenheten, hoppas att ni få komma in i den tidigare.

Inte kul med förkylning, Tom har oxå varit dålig och haft feber. Jag har vabat hela veckan och blir hemma imorgon mé. Krya på er!
Kram Smulan

Cam sa...

Tjooo.trist vara förkyld...jag tappade rösten i tre dagar..bara så där, skit jobbigt, fortfarande ansträngd i halsen! Ser fram mot att ses snart! Kram