lördag 13 juni 2009


På nationaldagen tog vi en promenad till Jamtli. Mötte min pappa som cyklade Jämthjulingen. Ett cykellopp i Östersund som hålls varje sommar. Gissar att det är ca 4 mil långt. Min pappa hurtbullen har cyklat det massor med gånger, över 30 gånger tror jag. Det syns på bilden att vi bor i Norrland. Agaton har mössa och fleecetröja. Nåja, så kallt var det kanske inte men ingen riktig sommarvärme i alla fall.


Har köpt en röd pall åt Agaton. Han älskar den! Säger nästan varje dag att: -mamma har köpt en pall till mig. Han ska ha den hela tiden, till att ta sig upp i vår säng, när han tvättar händerna.. Här ville han kolla på bilarna ute så jag hämtade den stora fotpallen till vår fåtölj och då hämtade Agaton sin pall för att stå på den också.



2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Gullungen har han klippt luiggen?

Cam sa...

Hallå.....det lät spännende med cykelloppet=) Kram på er!