måndag 3 maj 2010

Syskon

Agaton ska få ett syskon. I början av september kommer den lille krabaten. Att ta reda på könet är oviktigt för oss, bara den mår bra. Är i vecka 22 i morgon och jag och bebisen mår bara bra. Det rör sig flitigt varje dag och magen blir större och större och fort går det. I går var jag, John, Linda och Anna till Åre för sista skidåkningsdagen på säsongen. Blir väl knappt nån skidåkning nästa säsong med amningen så det var kul att få åka igår. Linda var nervös för att jag skulle ramla men så sakta som jag tar mig ner för backarna var det ingen fara. En dos av after ski fick vi också i Åre eller vad säger du Anna?

5 kommentarer:

Mikaela sa...

Grattis grattis! Vet du - jag har känt det på mig ;) Kram!

Nettan sa...

Grattis kusin :) men jag har ju vetat om det ett tag.

Hoppas att allt går bra.
kram

Anonym sa...

Grattis, grattis! Har faktiskt funderat om det inte va ett litet syskon på ingång:-) Vilken lycka! Hoppas allt är bra med er alla, kramar från Sami och Chrissy

Anonym sa...

GRATTIS! Hoppas att allt är bra med er.

Kram
/Helena

Anonym sa...

Ett stort grattis, vad roligt!!Är Agaton nyfiken på sitt blivande syskon?? Vi ska oxå ha ett syskon, i slutet av oktober och Tom pratar med bebisen genom naveln hela tiden!

Jag hoppas att vi verkligen kan ses någon gång ni är i U-A.

GRATTIS IGEN, KRAM!!!!
Smulan