söndag 13 februari 2011

loppis

Stack till Torvallas loppis i lördags förmiddag. Roligt att gå runt där och titta. Alla tanter som jobbar där har gjort så fint överallt. De har lagt alla saker så fint, inte som på vissa loppisar där allt är i en enda röra. Hittade lite smått och gott och gick till kassan för att betala. Endast 52 kr ville de ha för ett fint örngott, babyleksaker och några böcker. Ett gulligt förkläde till Agaton att ha till årets påskkärringutklädning också..
Skulle knappa in koden för att betala med mitt kontokort och fick då hjärnsläpp. Fick för mig att jag knappat in fel kod så jag bad dem att få göra om. Kan då inte komma på vilken kod jag har till mitt kort! Fattar ingenting. Försökte flera gånger men varje gång kändes det att det var fel kod. Det är väl så det kan bli när man är en fattig föräldraledig mamma som nästan aldrig shoppar loss.

1 kommentar:

Mikaela sa...

kom du på koden till slut? vilken bra idé om förkläde till påskkärringstassen.... men jag är tveksam till att mina ens vill klä ut sig!