söndag 18 mars 2012

Agaton 5 år


I morgon, måndag 19 mars, fyller Agaton 5 år! Hjälp vad tiden går fort!
I går kväll när jag stod och borstade tänderna vid tolvtiden på kvällen började jag tänka på hur det var då för 5 år sedan.. Sa till John att för 5 år sedan vid denna tid hade du gått och lagt dig och jag skulle ta en dusch i några timmar! Förlossningen hade ju startat och jag hade ischiasvärk så jag kunde knappt vila. Jag vankade av och an i vår lägenhet och kunde inte vila. Den natten duschade jag länge, länge men till slut blev det så varmt av all ånga att jag inte kunde stå ut mer. Vi åkte in till förlossningen vid 6 på morgonen därpå och sen höll det på i nästan ett dygn till.. Usch vad det tog tid.. Å nu fyller han 5 år! Sanslöst snabbt går tiden.

2 kommentarer:

Nettan sa...

Tänk att han redan fyller 5, ja tiden bara springer iväg och snart börjar han skolan.

Grattis Agaton och hoppas du får en toppen dag / Kram

Anonym sa...

Riktigt fin hemsida