torsdag 3 maj 2012


Agaton har hostat så mycket i natt så jag hade inte hjärta att dra upp honom för en dag snorandes och hostandes i kylan ute på förskolan. I morse när vi skulle äta frukost gapade kylskåpet ganska tomt. Knappt nån mjölk och dessutom bara tre blöjor kvar till Astor. Vi fick ge oss iväg på förmiddagen för att handla mat. Hann med ett kort besök på biblioteket. Astor hittade en bok om tigrar.
 Agaton har börjat läsa överallt nu. Det kom en lastbil från Mio-möbler och körde förbi oss på väg hem från vår parkeringsplats.  
Agaton ljudade:
-"Biiioooo. Står det bio? Nej vänta.. mio. Mio? Står det Mio?"


Vi skypade med moster Wicktoria och Spencer som är i Melbourne. Fantastiskt att det finns sån teknik att vi kan se henne "live" i telefonen och prata..
En lugn och skön dag.


1 kommentar:

Emma Lannebrink sa...

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!