söndag 20 november 2011

Söndag igen. Veckorna rullar på fort. I fredags stängde jag på jobbet så jag var inte hemma förrens efter klockan sex. Fixa mat (hemmagjord pizza), ett glas vin och gosa lite med barnen. Njuta av att det blivit helg.
Lördag morgon. Uppe i ottan som vanligt. Vi får sällan sova längre än till klockan sex för alltid är det nån av killarna som vaknar tidigt. Vi var hemma på lördag förmiddag, inget besök på stan den här lördagen. Kanske bara bra att spara pengarna. Jag var ju sjuk tre dagar för några veckor sen så lönen kommer ju att vara mindre. Om två veckor åker jag till Stockholm för att träffa mina fina vänner Jennie och Camilla och det kan ju vara kul att ha lite shoppingpengar då. Flygresan är redan betald.
Lördag eftermiddag och kväll var jag barnvakt åt Lindas tjejer. Mysigt. Vi var här hemma hos oss först. Barnen fick leka och vi åt tacos tillsammans allihopa. Sen gick vi hem till dem.
Idag har pappa varit här och sen åkte vi till Trångsviken och hälsade på syrran Liselotte och hennes familj. Åt god mat och klappade katterna.
En bra och lugn helg.

Inga kommentarer: