onsdag 25 april 2007

Nystart!


Min vän Ann-sofie gav mig inspiration idag. Fick tillgång till hennes blogg om sitt familjeliv och det ledde till den här sidan. Trodde väl aldrig att jag skulle blogga. får se hur länge man har inspiration att skriva. Har ju å andra sidan alltid gillar att skriva dagbok så det kommer att bli kul att få "skriva av sig" lite. Jag och Agaton var till BVC idag för kontroll. han är 5 veckor nu och väger 5 kg. Babyhullet börjar visa sig på armar och ben. Det är så gosigt!! oj, nu vaknar han ochvill ha mat. ses sen
Naranja

3 kommentarer:

Cam sa...

Hej på er! Vilken underbar härlig sida. Men blir inte förvånad för goa personer som er fixar sån´t galant. Så söööt han är lilla Agaton. Sist vi sågs gasade han på ganska bra, hihi. Tänk att så små kan låta så mycket ur bakändan;) Ska påminna honom när han är sådär i typ 15 års åldern;). Ha en underbar söndag/Cam

Anonym sa...

hej vilken fin sida din mor har gjort det är roligt att få se saker som händer. vi träffas ju snart i juli det ska bli så roligt att se dej på mitt bröllop..ha de så gott jag ska följa upp din sida din mors kusin marlene

Cam sa...

Godmorgon!
Äntligen tror jag jag fått det hela att fungera...att skicka ett inlägg till dig. Tror det hakade upp sig på ngt vis. Men nu så=) skam den som ger sig!
Ringer dig i em och tack för inlägg på min blogg=) Ha en bra dag! Miss you to! Så vi får se till att ses snart! Cam