onsdag 1 april 2009

Snart är det påsk. Dagarna rusar fram. Syrran kommer hem från Tyskland till påsk. För gott hoppas jag!
Nej då, det blir bara ett besök men jag hoppas hon fattar ett bra beslut snart om att flytta hem till Sverige för jag vill ha hem henne! Nu! Vi saknar dig Wicko!
Vi har lagt bud på en lägenhet här i stan och väntar med spänning på sms angående budgivning. Just nu leder vi budgivningen men det var ny visning idag så det kan ju komma fler spekulanter.
Det känns som att vi har lagt ner tanken på hus för tillfället. Vi trivs så bra i området vi bor i just nu och ska man hitta hus i det här området blir det en svindyr affär. Agaton trivs bra på förskolan och vi har nära till stan så vi vill helst bo kvar.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att ni vinner budgivningen, och att ni snart blir bostaderatts agare!

jag haller tummarna...

kramar
wicktoria

Anonym sa...

,,

Naranja sa...

Å, vad roligt att få två kommentarer på så kort tid. Hade ju knappt hunnit publicera inlägget!

Nettan sa...

Hoppas det går bra, håller tummarna för att ni vinner budgivningen.

Kram Jeanette med familj

Smulan sa...

Jag hoppas att lägenheten blir er! Jag vet hur spännande det är när man väntar vid telefonen på det där sms:et!!!!

Lycka till, kram Smulan

Anonym sa...

Lycka till med lägenheten!

/ Helena

Anonym sa...

Vi vill ju allihop att du kommer HEM, Wicko!!!

/ Helena

Supermamsen Green World sa...

Spännande---

Chrissy sa...

Hej, hoppas det går bra med lägenheten och att ni vinner budgivningen:-)
Såg att du kommenterat i nya bloggen - va glad jag blir! Visste ärligt talat inte om det va nån som läste den;-)
Skickar ett försenat grattis till 2-åringen. Tänk att våra små gryn blivit hela två år! Kan ni inte försöka ta er ner hit i vår eller sommar? SNÄLLA! Så kan vi ha en liten reunion (stavas det så?). Jag vet att jag inte är den enda som jättegärna vill se Agaton och hur han vuxit det senaste året (nästan 1,5 år när jag tänker efter, huva!) självklart vill vi även träffa hans härliga föräldrar;-) Fundera på det åtminstone...
Kramar från oss