måndag 2 maj 2011

Har inte prioriterat bloggen på sistone. Nu när jag införskaffat mig en iphone så blir det att man går in på internet den vägen. Jag orkar inte sitta och vänta på att en seg dator ska starta.

Dagarna går så fort nu. Det fina vädret gör att vi är ute mycket.
Valborgsmässoafton var vi hos pappa i Optand. Han och grannarna hade fixat en majbrasa. Det var mysigt att sitta nära och värma sig. Agaton och två barn till roade sig själva genom att hämta pinnar, gräs och stenar som de kastade in i brasan. Klockan 23 åkte vi hem. Trodde att kanske, kanske Agaton får för sig att ta sovmorgon på söndagen men inte. Klockan sex vaknade han.

Hade tänkt göra så mycket här hemma men det blev ingenting. Så mycket planer i skallen på alla projekt man vill göra här hemma så man vet inte var man ska starta. Det blev ingenting.

Såg i ÖP att det ska vara bakluckeloppis på Stortorget om två veckor. 100 kr kostar det att ha sin bil där och sälja grejor. Funderar på att slå till på det. Har massor med barnkläder och annat som vi kan bli av med. Sätter man bara ett lagom lågt pris ska det inte vara svårt. Är 20 kr/plagget för mycket?

3 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan!
20:-/plagget är inte för mycket.

Anonym sa...

20:-/plagget ar val for lite?? jag vet ju inte forsig i vilket skick kladerna ar, eller hur mycket folk brukar salja begagnade barnklader for.. Ta det dubbla till att borja med, och ar det ingen som koper kan du ju sanka till 20:- !

Har du hort fran mamma? Hoppas dem har det bra!
Kram,
Wicktoria

Naranja sa...

Folk i den här stan är ju van vid att handla billigt på loppis en gång i månaden på Furuparken och Folkets hus så jag kan nog inte ta mer betalt. Är bara glad om jag kan bli av med kläderna. Några plagg ska vi spara så klart.