tisdag 17 maj 2011



I lördags åkte jag, mamma, Agaton och Astor till Sundsvall och Timrå. Vi hälsade på mina kusiner och min moster Gerd-Inger. Här är min kusin Anders med Astor.

Det blev inget Birstabesök och ingen shopping på IKEA heller. Hade velat hälsa på en annan av mina kusiner i Matfors men det hann vi inte med. Får bli en annan gång. Roligt var det i alla fall att hälsa på släkten. Vi åt god mat och kollade på Eurovision song contest på lördagskvällen. Det vasr ju riktigt spännande på slutet. Får gratulera Eric Saade till en bra andraplats. Vi gick till sängs vid ett på natten. Klockan 4,30 (tror jag det var) vaknade Agaton och sen var han vaken tills på eftermiddagen då han slocknade hos moster. Jag åt massor med godis och drack läsk i bilen på väg hem för att inte köra trött. Hemresan gick bra. det känns som att det alltid går snabbare på hemresan.



Inga kommentarer: