tisdag 21 augusti 2007

presentbesvär


Om 1 h och 45 min blir tisdag till onsdag och pappan fyller år. Har våndats i dagar, ja veckor över vad han ska få i present. Han är ju inte direkt killen som när vi går i affärer pekar på saker och säger -Å, en sån där skulle jag behöva, eller en sån skulle jag vilja ha! Dessutom är han ganska kräsen (hm, vad tråkigt det lät.. men han vet vad han vill ha när det gäller kläder, skor mm.) Nåja, det är inte det lättaste att handla födelsedagspresent till honom, så jag var på stan i närmare fyra timmar och letade present. Har kollat på internet också för att hitta nån rolig eller udda sak men inser att allt jag fastnat för och funderat på att köpa är sånt som JAG gillar och vill ha. Funderade på att köpa nån upplevelse, teaterbesök eller liknande men med en femmånaders bebis så kan man inte göra vad som helst. Nu har jag i alla fall köpt några smågrejer till honom. Vad det är kan jag ju inte avslöja nu!
blomman från www.nolia.se

1 kommentar:

Mikaela sa...

åh pappor är inte lätta att hitta presenter till! vad blev det för nått?! (om dom inte är som A´s pappa. allt med knappar funkar - ju fler dessto bättre!)