onsdag 12 september 2007

Helg i Uppsala

Helgen har vi tillbringat i Uppsala.Vi bodde hos J:s syster med familj. Svärföräldrarna var också på besök. Många barn och vuxna tillsammans så det var full rulle hela helgen.

Här är vi på Café Linne. Det var massor med folk så vi trivdes och trängdes i soffan. Svetten rann och fikat var gott.
I Uppsala var det Kulturhelg. På stan var det dans och håll i gång.

John och Agatons kusin Svante.

Vi åt sushi. Mums!!

Kusinerna kollar på tv. Det var inte det lättaste att få dem att sitta tillsammans.

Clara uppträder för oss med sin rosa gitarr.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Mysigt att se kusinerna leka tillsammans! Hoppas att du hade det bra i Uppsala! Det verkar så på bilderna! Saknar du staden? Hoppas du mår bra!
Kramar Lotta

Naranja sa...

Lotta: Hm.. Visst är Uppsala en kul och fin stad men jag vet faktiskt inte om jag saknar den så mycket. Det känns som att Uppsala är så mycket en studentstad och jag är inte en student. Längre. Har gått vidare i livet och det var kul att bo där ett tag men inte mer. Vet att John saknar Uppsala och kan tänka sig att bo där igen, och ok, skulle både jag och han få jobb där så skulle jag kunna bo där..