torsdag 28 oktober 2010

Bilder från vår semesterresa till Paris, Frankrike i somras. Härligt, härligt!
På mittenbilden kan ni se en trött och grinig Agaton. Han ville inte posera för kameran.
Det är så roligt för varje gång vi promenerar in till stan här i Östersund och han ser vårt vackra rådhus säger han -"Titta mamma, Eiffeltornet!"
Ett annat hm "roligt" minne från denna dag i Paris är att när vi gick i parken för att komma fram till Eiffeltornet tittar jag ner på min tröja. Då har en fågel bajsat från trädet ovanför mig så jag fick en grå-grön sörja rakt på bebismagen. Inte så kul när man hade ett vitt linne.



2 kommentarer:

Mikaela sa...

euw, äckligt med fågelbajs. men hellre där än i håret eller ansiktet! rådhuset är vackert!

Cam sa...

Hej vännen...gud så söt bilden är på Agaton och Astor...så liten han är=) söta plutten. Ser fram mot att ses i januari....jag har loppis fyndat så fina ljusstakar, kolla in på min blogg=) kram kram