söndag 27 april 2008

Födelsedagsfirande i efterskott

I lördags åkte vi till Ede och hälsade på syrran och hennes familj. Liselotte har fyllt år men eftersom de var sjuka förra helgen när vi tänkte åka dit så avstod vi från att åka dit den helgen. Det fick bli paketöppning denna helgen istället. Vi åt god mat med kaffe och tårta till efterrätt. Jag var bakis och skakis efter att ha partajat hela natten med min kompis Linda så jag fick inte i mig mycket mat. Tyvärr.
Agaton och John.

Oliver var trött och vilade på soffan. Mysigt. Snart är det Olivers födelsedag. Jag frågade vad han önskade sig och då svarade han -Godis! Får väl köpa en påse gott åt honom men det blir nån mer present också.

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Vad ni hinner med mycket

Hälsa alla

LIB sa...

urk vad man ser gammal ut (det är jag ju iofs). måste börja använda linserna igen.. kul att ni kom!! ses snart igen. kram lise