måndag 9 juni 2008

Dagarna rullar på.. Värmen verkar ha försvunnit för gott. Nej då men det är mörkt ute, regnar och blåser och i morgon ska det bli ca 7 grader och regn i Östersund. Hur kul är det på en skala? Måste ut i regnet i alla fall. Jag har massor med böcker som måste lämnas tillbaka till biblioteket.
Fotbollen har kört igång igen på tv. Nyss var det Premier League och Champions League och nu drar EM igång. Två dagar med fotboll igen har passerat och det har varit ok men jag lär tröttna på att ha en fotollstokig man liggandes i soffan hela kvällarna. På tisdag spelar Sverige och då ska jag självklart kolla.
Ska installera en räknare på bloggen så jag får veta om och vilka som kollar in här. Om man tittar på antalet kommentarer är det inte många som läser bloggen. Vet att det finns fler därute så skriv gärna kommentarer. Är inte världens bästa själv på att skriva kommentarer på andras bloggar men man tappar ju sugen att skriva när man inte får respons..
Ha det bra där ute i kylan och regnet i morgon. Nu ska jag sova.

4 kommentarer:

LIB sa...

hej svejs! jag är dålig på att kommentera men jag läser din blogg varje dag! Vet flera andra som gör det också... många kramar syrran

Smulan sa...

Det är alltid lika kul att läsa om Agatons nya upptäckter. Vi "hälsar på er" här på bloggen ofta, och får massor av ideer som jag & Tom kan göra.

Stor kram till er alla tre!

Smulan

Anna sa...

Jag läser! Dålig på att kommentera. Läser alla inlägg men ibland lite sent (har RSS läsare med massa bloggar)

En Mölnbobos Liv
http://www.annakarlsson.se/blogg/

Nettan sa...

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men du vet att jag är inne på din sida ofta.

Hur gör man för att installera en räknare på bloggen ???