onsdag 15 september 2010


Agaton är bebis och provligger sängen..
Idag sa han till mig:
-Mamma, det kanske inte är nån bebis i din mage. Det kanske bara är en massa potatis.
Precis vad jag också börjar tro.
I morgon ska jag på återbesök hos barnmorskan. Beräknat födelsedatum var 6 september. Vi har fått en tid på förlossningen på tisdag för en kontroll. Då har jag gått 2 veckor över tiden men jag hoppas att jag inte behöver vänta så länge.
Nu ska jag lägga mig och hoppas att det händer nåt i natt.

3 kommentarer:

Nettan sa...

Hihi. ja dom är för roliga. Det är klart att det bara är potatis för bebisen har inte kommit och ni säger att den ska komma.
Han väntar och längtar på att få se bebisen som ni pratat om, sen blir han ju storebror och det är speciellt.

Hoppas att det händer något snart, för det är inge roligt att gå över tiden. Hoppas ni får en tid för att sätta igång dig, för då brukar det komma igång innan :)

Lycka till nu och hoppas den vill komma inom dom närmaste dagarna / Kram

Mikaela sa...

vilka funderingar dom har! hoppas bebisen bestämmer sig för att komma av sig själv så du slipper bli igångsatt! tänker på dig!

Gocka sa...

J, jag har ju hört att något är på gång nu, i dag/kväll! Hoppas det så ni slipper vänta längre! Det kanske är klart nu för den delen, vad vet jag!
Ska bli lite kul att "potatisarna" när de kommer ut! ;-D
Kram!