tisdag 31 juli 2007

Tillbaka i solstaden!

Nu har vi kommit tillbaka till Karlstad. Det känns bra att vara tillbaka till sin egen lya efter flera veckor på olika ställen. I lördags var vi i Timrå och fick vara med om när Marlene och Tony blev man och hustru! Det var ett superfint bröllop och rolig fest efteråt. Ska kolla med Marlene om jag får lägga ut några bilder från bröllopet. Förresten, Marlene är min kusin på mammas sida. På söndagen tog vi bilen till Uppsala och nattade över hemma hos Johns syster. I går tog vi oss en heldag i Uppsala på stan innan vi åkte mot Karlstad. Shoppade kläder och skor. Det var en underlig känsla nästan, att det bara var vi tre i familjen. Annars har vi ju haft släkten med på semestern eller varit uppsplittrad av att jag och Agaton har bott hos mamma eller pappa och John hos sina föräldrar. Det var så länge sen det bara var jag, John och Agaton.
Kommer att uppdatera bloggen om dopet, bröllopet och de andra dagarna i Östersund. Det kommer mera!
Naranja

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Jag vet hur det känns, vi är inne på våran tredje vecka nu ute på turné. Nu är vi i Skellefteå hos Albins farfar och farmor. Det är supermysigt men jag längtar faktiskt hem. Ta hand om er. Vi hörs mer KRAM