tisdag 11 augusti 2009

Shopping?


Agaton poserar i lite nya kläder jag köpte idag. Jeans, skjorta och tröja från H&M. Lite för stora men det är bara bra.
Dagarna när man strosade på stan och provade kläder i timtals är verkligen över. Det ska vara att man i så fall går ner på stan själv en lördag men those days are over. Jag är ALDRIG på stan nu för tiden. Och är man det går man direkt till den affären man tänkt ut och köper nåt och sen provar man det hemma. Passar det inte lämnar man tillbaka det en annan dag. Idag var jag in på H&M och hittade kläder till Agaton. Hittade lite till mig själv också men efter att ha provat hemma i lugn och ro kan jag konstatera att jag ska lämna tillbaka byxorna. Gissar att jag var klar på 15 minuter. Effektiva och snabba tjejen är här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad synd att ni inte har TK Max...

wick

Supermamsen Green World sa...

Kom till Birsta istället ...så vi kan ses ...eller ta med en väninna kan ni natta över hos mig ...kramis