söndag 23 december 2007

god jul!


Hej! Nu är vi i Östersund.
Resan upp gick bra. Vi hade ett släp med oss upp med bla soffan, bord och andra saker. Jag min tidsoptimist trodde att vi skulle komma iväg vid nio på morgonen men vi lämnade Karlstad vid halv två. Vi var framme i Östersund efter elva på kvällen efter ett stopp i Mora för att äta mat och ett stopp i Sveg för att fylla på bensin och köpa kaffe och besöka toan. Agaton hade det ganska bra i bilen. Han sov ganska mycket och sen fick jag försöka roa honom med leksaker och kex. Hoppas att ni alla får en toppenjul i morgon. Jag har lagt ner mina julambitioner om att fixa och julpynta gärnet. Ska försöka att inte stressa upp mig utan njuta av den här julen.
Nu ska vi till pappa och skruva ihop spjälsängen till Agaton. Vi får se hur ofta jag kommer att kunna skriva nu på ett tag eftersom pappa inte har internet hemma. men jag får passa på när jag besöker svärföräldrarna och mamma. Kram på er alla! God jul!

1 kommentar:

Helena sa...

God jul till er från oss i Enviken!

Kram Helena