måndag 31 december 2007

Gott nytt år

Hej på er!
Sista dagen på året är det nu och man kan fundera på om man har blivit klokare. Mamma har jag blivit men hur mycket det har förändrat mig vet jag inte. Jag är en lyckligare men tröttare människa kan jag säga. De senaste två nätterna har Agaton fått välling på nätterna när han vaknat. I natt vaknade han vid tre och klockan sex och han fick välling båda gångerna. Sen fick vi sova vidare till halv tio! Praise the lord!!!! Han brukar ju vakna många gånger på nätterna men vällingen kanske gjorde att han var mättare och kunde sova längre utan avbrott?
I eftermiddag ska vi till våra vänner i Ås. Vi ska äta god mat och dricka gott. Sen blir det väl raketer vid tolvslaget och skumpa. Hoppas att ni får det bra i kväll. Vi hörs igen nästa år. Kram

1 kommentar:

Mikaela sa...

Gott Nytt År!!
kramar från oss i fam.Sundö