fredag 31 oktober 2008

Lägenheten

Ringde mäklaren i går och undrade över lägenheten. När vi var på visningen förra måndagen så lovade mäklaren att kontakta oss i slutet av veckan. Vi sa att vi är intresserade. De ringde aldrig så jag ringde upp. De berättade att budgivningen hade startat och att högsta budet nu låg på 900 000 kr. Eftersom vi inte är superintresserade så la vi ner. Det fanns ju mycket att göra på lägenheten och vi får leta vidare istället efter nåt som passar oss bättre.
I dag slutade jag jobbet 11.45! Hämtade en glad kille på förskolan. Han luktade gott av glass. Mums. De sa att Agaton hade ätit bra till lunchen. De hade ätit tacos!! Kul. Vi åkte hem och jag la han i sängen för att han skulle sova. Han låg och babblade där och snurrade runt. Bajs, kiss, kiss, bajs, sa han hela tiden. Han är rolig. Agaton sover nu och jag sitter vid datorn och fixar lite. Ska ta tag i oredan här hemma nu. Ha det bra alla..

1 kommentar:

Cam sa...

Hej vännen...miss you sometimes! Våra roliga skratt till en hysteriskt tokig humor som vi bara har! Hoppas du och din sambo haft en mysig bio kväll! Jag har varit hundvakt till mosters Berner sennen......Kram Cam