onsdag 12 november 2008

Blandade kort



Agaton och John på besök på Johns jobb. Agaton verkade tycka att det var spännande och det fanns så mycket att titta på.




Agaton i morse. Han har varit snorig och förkyld i flera dagar så han har varit hemma från förskolan. I morse var han ganska pigg ändå men jag var hemma med honom ändå för han hostar ju mycket.



Agaton visar hur man gör när man vilar mot den glansiga kudden. Den andre bilden är från när han sov mitt på dan idag. Visst har han skön stil när han sover! Täcke vägrar han att ha på sig.


Man kan ju leka fast man är sjuk.


Kort från i söndags när jag och Agaton åkte till min pappa och uppvaktade honom på fars dag. Vet att pappa tycker att det är roligare att få nåt annat än en bukett blommor som vissnar på några dagar så jag hade köpt en stor, stor krukväxt åt honom. Han blev jätteglad för den. Det var kul. Vi åt mat och drack kaffe och åt glasstårta! Mums.


7 kommentarer:

Cam sa...

HIhi...jag gillar den sovställningen men skulle aldrig kunna sova så! Han är så stor och fin nu=)
Tack för dammsugartips....jag såg sånna munstycken men var lite snål när jag ändå köpte en damsugare för 1000 spänn.....men får väl ta och önska mig ett....mamma frågade igår vad jag ville ha och jag hade ingen aning! Kram i massor,,miss you! Cam

Cam sa...

Mörkt som attan ute nu...är ju natta hela tiden!!!! Kram Cam

LIB sa...

ja den blomman var präktig! tårtan var god! synd att barnen var så trötta och upprymda bara... kram lise

Nettan sa...

Hejsan!
Men vad roligt att se lite nya kort på Agaton, men vad han har blivit stor. Vi måste träffas något framöver det var ett tag sedan man träffades. ha det så bra kram

Supermamsen Green World sa...

vAD FIN DEN RÄDA BODYN ÄR SOM AGATON HAR PÅ SIG VILKET MÄRKE...O VAD HAN VÄXER POJKEN MAN SER DET PÅ VARANENDA KORT...FNISS

Jimmy sa...

Sicken skön sovställning(?) på knä hehe.
Ett av minna första minnen är faktiskt från en sovstund på kolten då jag sov på samma sätt. Ja kolten hette avdelningen på dagis för barn mellan ½-2 år, sedan gick jag i 3-4'an och sedan i 5-6'an.
Så gick det till på den tiden :-)

Naranja sa...

Hej Supermamsen.
Agatons body/pyjamas är från Lindex. Vet att flera tycker att den är för tjejig men jag gillar röda saker och Agaton bryr sig ju inte om vad det är för färg på kläderna.