söndag 23 november 2008

I lördags åkte jag och handlade lite nödvändiga tråkiga saker. Hade gärna köpt massor med roliga saker men det blev:
  • nya skosnören (hur roligt är det på en skala?)
  • varma iläggssulor till mina vinterkängor
  • ullfrottéstrumpor till Agaton
  • varma sulor till Agatons nya vinterskor
  • 3 par strumpor till Agaton
  • termosockor till mig
  • ullfrottéstrumpor till mig

John leder in intressekamelen! Så trista saker att köpa men bra att ha när det är kallt.

Efter besöket på Triconorbutiken gick jag in på Ixo (heter den affären så?) och köpte ett par jeans och en snygg blus till mig själv. Vero Modabutiken har ju försvunnit från stan till alla tjejers förtvivlan men på Ixo kan man nu köpa deras kläder! Jippi!

Var också in på Miomöbler och kollade in lampor och mattor. Vill ha, vill ha-saker överallt. Varför kan man inte få vinna på Lotto? Fast hur kul är det att ha allt man vill ha? Bättre sukta lite..

5 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

dags o fara till Birsta snart...finns sovplats hos oss ..så du vet

LIB sa...

de hade mycket fina och bra grejer på ixo! ps. saknar dig!

Jimmy sa...

$-store i Svensta är ett tips.
Linda var där häromdagen.
Allt kostar 10,20 eller 50kr. Typ.
T.ex. 20kr för färdiga gardinlängder.

Sjukt billigt tydligen.

Cam sa...

Hej kul med nytt inlägg...ja jag håller med. Ibland är det så tirsta saker man bara måste ha. Själv köpte jag skinn sulor till mina "snygg" sntövlar. Trist köp, men gott i skon nu=)

Cam sa...

Vi får väl ta och tippa ihop då.....de vore något de=)