tisdag 20 januari 2009

Hemma nu med Agaton som sover. De ringde från hans förskolan och berättade att han kräkts under lunchen. Inte skoj. Han blev glad när jag kom och sa: Min mamma, min mamma! Goshjärta!
Ikväll har vi kvällsmöte med jobbet. Ska prata om tid. Hur vi prioriterar och hanterar tiden gissar jag att det ska handla om. Det blir spännande. Inte lika kul att vi ska ha möte i 3 timmar. Man lär väl vara lagom pigg efter ett sånt långt arbetspass. Bra att få vara hemma nu då och ladda batterierna.

2 kommentarer:

LIB sa...

stackars lillgubben! det är inte kul med kräksjukan. evelina är fortfarande inte återställd. både hon och miranda är i extra behov av att vara i famnen just nu. 3 fast anställda på dagis har åkt på sjukan så patrik får vara hemma med alla barnen i morgon. inga problem med det förutom att han jobbar kväll. hinner inte sova på dagen, men det är hans sista vecka som föräldraledig så det får gå! kram lise. ps. tänkte att vi kunde ses hos er på fredag kväll men då är det nog inte läge..

Naranja sa...

Hej!
På förskolan visste de inte om det var kräksjuka. Han har varit pigg hela tiden, varit feberfri, ätit och INTE kräkts nåt mer. Hoppas det inte kommer mer heller.. men vi håller honom hemma.
Vi ska inte göra nåt särskilt fredag kväll. Ska iväg ofredag eftermiddag ch hämta några ramar jag hittat billigt på blocket. men inget annat inplanerat. Ni får gärna komma till oss. Äta middag ihop?
Naranja