tisdag 6 januari 2009

Vilka tappra besökare jag har! Kul att ni fortfarande orkar titta in här när dag efter dag går och det inte kommer några nya inlägg. Jag har inte orkat. Har haft fullt upp och inte orkat ta tag i att lägga ut nya bilder eller skriva nåt men det ska bli ändring på det nu. Vi har haft det bra i jul och nyår. Besök av syster yster Wicktoria som kom hem från Tyskland där hon bor och jobbar. Jag har så smått inlett operation "tjata ihjäl henne om att flytta hem till Sverige" och det går så där. Hon säger att hon ska prata allvar med sin chef om att få bli förflyttat nånstans så vi får väl hoppas på att det blir så. Vill hellre komma och hälsa på henne i Australien! Hur som helst, jag och Wickan har knappast vilat utan flängt runt överallt..
Ska kolla in nu bilder att lägga ut så jag avslutar detta nu.Hoppas att ni alla har haft det bra och vi får väl alla hoppas på ett riktigt gott nytt år 2009!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hörde att Wictoria varit hemma och hade storslagna planer på att ringa er i söndags. Se hur det gick :). HOppas att allt är bra! Hur går det på jobbet nu när matsalen är nedbrunnen?

vi hörs
p&k
annzo

Unknown sa...

hej hoppas allt är bra jag har ju blogg nu ..