onsdag 7 januari 2009



Skyndar långsamt som ni märker. Skulle lägga upp några bilder precis nu men det gick inte pga ett internt fel som det stod, så jag lägger väl ner kort laddningen så länge då och skriver lite istället. Jobbade kort dag idag och åkte sen och hämtade plutten på förskolan. Hem och åt mellanmål och lekte med Agaton. Det var kul. För en gångs skull lekte han länge och väl själv också med sina Teletubbiesgosedjur. Han var så gullig med dem. Satte dem i sin vagn och grejade runt med dem. Pussade på dem och gav dem kramar! Jag kunde diska i lugn och ro och han lekte i lugn och ro. Sen ner på stan till biblioteket där vi lånade nya barnböcker. Agaton fastnade för en bok som hette Lilla knappboken. Den lånade vi självklart med hem. En hel bok med bilder på olika knappar. Finns det nåt mer intressant i en snart 2-årings värld? Tror inte det..
Har försökt fixa med bilder men det går fortfarande inte. Får göra ett nytt försök igen i morgon kväll. Kram på er!

3 kommentarer:

Nettan sa...

vad roligt att du börjat skriva lite i bloggen igen. Jag längtar efter att få se lite bilder på er.
ha det så bra kram

Anonym sa...

hej! är inte heller så bra på att kommentera, fast jag gillar när jag själv får kommentarer så jag ska försöka bättra mig! du tillhör iaf min dagliga surfrunda så jag tittar in så gott som varje dag =) kram

Cam sa...

Hej vännen min=)..Miss you..kul du hörde av dig på FB...ja ibland vill inte tekniken. Haft en härlig start på jobbet efter ledigheten..älskar mitt jobb=) Fredag igen...tänk om vekcan alltid va så kort...för visst va man trött nå här i början när man ska upp igen. Tips: Såg bion Australia..så bra. Kolla in min blobb när du har tid, bilder från nyår..Kram C