lördag 21 juni 2008

Besök

Kusinerna, moster Liselotte och morfar Kent på besök. Här har vi radat upp kusinerna i soffan. Inte det lättaste att få dem att sitta stilla för fotografering.
Från vänster: Oliver, Miranda, Evelina och Agaton.

Vi åt middag ute. Barnen lekte. Här har Agaton tagit Olivers tablettask. Evelina i bakgrunden.
Jag och Oliver. John muttrade lite över Olivers Manchester United tröja.
Evelina i en fin Madickenklänning.
Jag ville få henne att titta in i kameran men det ville hon inte.

5 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

O VAD FINT

LIB sa...

ja vilka fina barn vi har! :)

LIB sa...

Fina kort! Tycker att Evelina och Agaton är lika varandra över ögonen (se övre bilden där de sitter på soffan). Knyckte alla foton rakt av och lägger in något av dem på min blogg! kram

Cam sa...

Ni har ju en hel barnkolloni där=)..haha...snart fotboll på tv, final, det lär man väl kolla..hälsa John att jag hejar på Spanien! Kram Cam

Lotta sa...

Hej Naranja! Hoppas allt är bra med dig! Så fin han är Agaton! Jag mår bra! Längtar efter att snart få se vem som bor därinne i magen! :)
Vi kanske kan ses nåt i sommar?! Ta hand om dig!
Stor kram Lotta