onsdag 11 juni 2008

Nya skor

Skattepengarna kom ju förra veckan men jag försöker hålla hårt i dem ändå. Ska INTE spendera allt. Har köpt på mig ett par jobbartofflor nu när jag har fått jobb. Man kan ju inte gå i bara strumplästen heller.. och två sommarskor av typen Ballerina. Vi var till Triconorbutiken och de hade massor med fina kläder och skor. Köp tre betala för två och det gjorde jag. Tycker att det är lite jobbigt att jag har så stora fötter. Det är inte kul att behöva storlek 41 ibland. Det enda positiva med att ha stora fötter är väl att man göra fina fynd på skorean och att man står stadigt på jorden.
Jag köpte en ny bikini också. John rynkade ögonbrynen och sa åt mig att jag alltid köper ny bikini. Ja, sa jag. Kunde inte förstå vad det var för konstigt med det. Man vill ju ha nåt att variera sig med. Inte samma bikini varje sommar.

1 kommentar:

Mikaela sa...

jag har också så där stora fötter... och jag kan inte annat än hålla med dig! nya jobbskor behöver jag också införskaffa! vill ha ett par birkenstock!