söndag 15 juni 2008

Söndag kväll.. Dax att natta sig snart. I morgon ska jag jobba igen.
Igår kväll fastnade jag framför datorn och somnade efter tolv. Bannade mig själv att jag aldrig lär mig att somna i tid eftersom vi vet att Agaton oftast inte sover längre än till sju på mornarna. Något konstigt hände för i morse sov han ända till 10.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ingenting. Visseligen blev det sent för honom igår kväll. Då somnade han väl vid halv nio,nio men att sova ända till över tio trodde jag väl aldrig. Nej, nu ska jag bara kolla lite facebook sen ska jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Svårt att lägga sig på kvällarna .. ja, vi har samma dilemma å man blir ju så attans lidanda av det oxå tyvärr dagen efter .. de e ju morgonpigga de rackarna!

Tänkte önska en trevlig midsommar!

Vi ses snart i Östersund, vi ser fram emot att träffa er!

Hälsningar Albin, Ann-Sofie och Håkan

Nettan sa...

Jag vill bara önska er en trevlig midsommar.