onsdag 23 juli 2008

Hej allesammans.
Jag har börjat mitt nya jobb nu och det känns jättebra. Jobbar på en förskola och det är roligt att få jobba med små barn. De är så snälla och gulliga! Just nu är de inte så många barn (10 stycken) eftersom många fortfarande har semester. Det är ganska skönt att få en mjukstart för snart kommer barnen att vara 18 stycken och ljudnivån dubbelt så hög.
Ser fram emot det fina vädret som SMHI har lovat ska komma. Har bara badat en enda gång i sjön i sommar men jag är ju badkruka som inte gärna slänger mig i iskallt vatten.
Ikväll är John på fest och jag är själv hemma. Agaton sover hos farmor och farfar eftersom jag börjar jobba tidigt i morgon. Nu ska jag gå ut och smörja min cykel som rasslar.. Ska kolla om jag hittar kameran så kan jag ta ett kort på den.
Kram på er.

4 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

GRATTIS TILL JOBBET

Jimmy sa...

Kul med jobbet!
Övertygad om att dina kollegor fått en fantastisk arbetskamrat. Du är en källa till inspiration för mycket om uppfostran och barn, även om dom säger att man inte "ska ta med jobbet hem" Kram ;-)

Cam sa...

Hej..jag har badat hela dagen. Är också badkruka men idag var det varmt både i vattnet och av den gassande solen...häärligt! Tycker eran familjebild är så fin=) på dig Agaton och John. KUl du gillar nya jobbet=) Kram Cam

Naranja sa...

Kram tillbaka på er!