fredag 18 juli 2008

I onsdags träffades jag, Ann-sofie och Linda hemma hos oss och åt middag. Linda fyllde år i november och då fick hon i present en helkväll med middag av mig och Ann-Sofie. Eftersom Annso flyttat till Skellefteå så är det inte tätt mellan gångerna vi ses. Nu när Annso är här i stan bestämde vi att det skulle firas födelsedag. Vi åt supergod mat. En kycklingrätt med färsk pasta till. Gott vin drack vi och till kaffet sen åt vi pannacotta med bärsås och körsbär. Vi lyssnade också på Latin Kings första cd Tillbaka till förorten och vips hade vi färdats tillbaka till 1994,1995 då vi partajade som sjutton. Roligt hade vi! Det är kul att man har fått haft den partytiden i sitt liv. Man ler och skrattar åt sina minnen men är samtidigt glad att det är över.
HUr som helst. Efter middagen skjutsade John ner oss på stan. Vi avslutade kvällen med att se Mamma Mia på bio. Den var precis så bra som jag hoppats på. Det är otroligt vad bra ABBAs låtar är. Alla är ju lika bra! Lägger in lite bilder från kvällen vid ett senare tillfälle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhåhååå den kommer jag ihåg hur mkt ni lyssnade på!! själv förstod jag inte alls tjusningen... =) men parta gick ju bra ändå! *hu*

Anonym sa...

Ah vad jag onskar att jag var med er!! snyft...
\
wicktoria

Naranja sa...

Mikaela: Ja, den skivan gick ju varm hemma hos Linda! Till och med min pappa gick omkring och nynnade på "det är dej jag vill ha"-låten och "Fint vääääder, det var fint väääder"..
Wicktoria: Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Välkommen systra mi hit att kommentera inläggen. Om du klickar på Namn/URL-knappen när du skriver kommentarer så kan du skriva in ditt namn på en gång tror jag.