lördag 12 juli 2008

Kommentarer till mina inlägg

Hejsan på er. Nu har jag precis ändrat mina inställningar här i bloggen. Har tagit bort det krångliga i att man måste logga in med användarnamn och lösenord för att kommentera på mina inlägg. Hade så mest för att kunna veta vem som skriver. Jag tror inte att jag har ovänner därute men det finns ju så många knäppisar som kan skriva dumma kommentarer om man får vara anonym.
Visseligen var det ganska enkelt det gamla sättet med användarnamn och lösen. Man hittade på ett lösenord och skrev sin mailadress... Hur som helst. Nu är det borttaget. De av er som brukar kommentera på många olika blogspotbloggar kan ju logga in som vanligt ändå men nu andra kan klicka på anonymknappen när ni vill kommentera så slipper ni logga in. Men skriv gärna vem ni är ändå så vi som läser vet vem det var som skrev..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter ju bra

Helena sa...

Hej Naranja.

Bra att få tips om Björkbackaparken. Ska åka upp till Östersund med tjejerna till veckan, och det är alltid kul med lekparker! Du har inte några andra tips på bra grejer att titta på/göra i sommar-östersund? Jamtli ska vi så klart på, och mormor har lovat ungarna att vi ska till badet nu när det har nyöppnat.
Hoppas det är bra med er. Vi kanske kan träffas när vi kommer upp?

/Helena

Fettoklubben sa...

Visst är det skoj med komments"

KRAMIS

Hoppats ni har det finemang