fredag 15 augusti 2008

Längtar!

Nu har John och Agaton varit på semester hos släkten i 1,5 vecka och jag SAKNAR dem så mycket. På söndag kommer de hem igen och jag hoppas verkligen att de startar hemresan tidigt på dagen så att jag hinner kramas mycket med dem innan det är dax att sova för att jobba igen på måndag.
Agaton har varit magsjuk har jag fått veta. Han blev tydligen smittad av sin kusin Svante och sen smittade han sin farmor. Inte kul. John berättade att idag har han, farfar och tre barn nämligen Agaton, Svante och Clara varit på Furuvik. John lät helt utmattad! Bara att vänja sig eftersom vi ska ha tre barn!, nån gång i framtiden... (Har jag bestämt..)
I morgon gör jag ett nytt besök på loppisarna innan jag ska träffa min mamma.
Morsan ska få en av sina drömmar uppfyllda. Mamma har alltid velat åka motorcykel och i morgon ska hon få göra det. Tydligen har en av mammas arbetskamrater en motorcykel så de ska ut och åka i morgon. Idag hade mamma varit hem till henne och provat ut skinnställ och hjälm att ha på sig! Kul! Önskar att jag kunde få se detta men jag får väl höra efteråt hur hon upplevde det!
Min ena syrra Wickan är just nu i England och hälsar på sin kille Spencer. Han hade fixat en överraskning till henne. Hon ringde mig idag och berättade att de två var i Brighton. Spencer hade bokat hotelrum och fixat champagne! Romantiskt! De ska vara där i tre dagar och bara njuta av havet, champagnen och varandra gissar jag. Lovely!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förstår att du längtar... så länge har jag aldrig varit utan varken O eller N! fast magsjukan hade det väl varit bättre utan!? tur att det gick över snabbt ändå!
vi börjar skola in på förskolan 1 sept! Huuu

LIB sa...

haha vad skönt att höra att du inte blivit avskräckt av mina 3 barn! kram kram