torsdag 28 augusti 2008

Man jobbar och står i. Tycker inte att jag hinner med nåt nu när man jobbar heltid och har en massa möten med jobbet hela tiden. Hemmet förfaller men det är ganska skönt att inte vara så himla noga med städningen. Det finns viktigare och roligare saker att göra än att städa och plocka.
I går var vi på lägenhetsvisningen och den var jättefin. Mycket finare än på bilderna från hemnet. Vi har inget lånelöfte så vi kommer inte att lägga något bud på den men man blir ju bra sugen på att ha nåt eget. Vi borde komma igång med sparande istället. På så sätt kommer det ju att bli billigare när vi väl hittar en lägenhet eller hus vi verkligen vill köpa.
Agaton är go och härlig som vanligt. I kväll har min mamma varit barnvakt när jag var på kvällsmöte med jobbet och John och hans kompis besökte Storsjöbadets relax. Agaton hade sagt mamma och letat efter oss. Lille go!

2 kommentarer:

sygryn sa...

Hejsan! Kikade in en sväng! :-) Malin

LIB sa...

usch jag gruvar mig för att jobba heltid. önskar man hade råd att jobba 75% så att man kunde fixa maten innan barnen kommer hem. annars är ju alla döhungriga och gnälliga. fast man får väl kocka ordentligt en helgdag och frysa in middagar för veckan. fast då vill man ju vara ledig och umgås...