onsdag 3 oktober 2007

Grattis Kristin!

Vill gratta min kompis Kristin som klarade uppkörningen till körkortet idag! Grattis. Kommer ihåg när jag körde upp. På min sista körlektion såg jag en räv som satt i dikeskanten så lugn och stilla. Det såg ut som att han tittade på oss i bilen. Minns att jag tänkte att det var ett tecken! Ett tecken på att jag skulle klara det! Ha, ha!
Körde upp på syrrans födelsedag några dagar innan nyår och den 5 januari stack jag till London för att jobba som Au-pair. Så om jag kuggat mig hade jag fått vänta länge på nästa uppkörning.

3 kommentarer:

Cam sa...

Grattis från mig med Kristin!
Jag minns med när jag fick mitt körkort, det var den 25 april och det var snöstorm ute. Jag var så nervös på morgonen att jag slog i tån i ett sängben så jag haltade. Snön täckte alla vägskyltar och det var kaos i stan. Det som var bra var att man inte kunde annat än att köra sakta, då hann man tänka efter med. Jag klarade det....det är 22 år sedan nu./Cam

Camilla sa...

Hej!
Såg att du hittat igen min blogg... kul även om den just nu inte är så munter. vilken sötnos ni har, kan inte fatta att tiden går så fort att han redan är ett halv år. Tycker nyss Linda berättade att ni fått. Ha det så bra / Lindas grannfru

Kriss sa...

Tack så mycket!
Skrev på cams blogg att det är helt obeskrivligt och fantastiskt skönt och äntligen ha tagit detta körkort. Allting har plötsligt blivit mycket enklare (dyrare):-) tycker sambon. Får väll erkänna att cykeln sår väldigt bra där den står om dagen.
Kristin