tisdag 30 oktober 2007

Hockeypremiär

Hej på er. Det var ett tag sen vi skrev. Eller jag skrev. Pappan är ju för feg för att skriva tror jag. Han var väldigt skeptisk till mitt bloggande i början men nu tror jag att han tycker att det är kul. Agatons mormor, farfar och farmor uppskattar det i alla fall mycket. Morfar skulle nog också gilla det men han har inget internet.
I torsdags var vi på hockey i Löfbergs lila Arena. Färjestad mötte Frölunda. Johns jobb sponsrar så de har en loge med plats för 10 personer. Agaton satt på bardisken i logen hela första perioden och tittade storögt på spelarna och den entusiastiska publiken. Vi hade Färjestadklacken mitt emot oss så det fanns mycket för honom att titta och lyssna på. När han blev trött var det bara att lägga sig i vagnen och sova. Eftersom logen är rymlig kunde vi ta med hans vagn in. Perfekt. Vilka vann? Gissa en gång!

3 kommentarer:

Jimmy sa...

Modo - FBK 1-0 .... säger ju allt :)

Supermamsen Green World sa...

Dags o köpa en hockeyklubba" och en liten puck"

Naranja sa...

Jimmy och Co: Ja jag vet att det inte går så bra för Färjestad just nu. Synd!
Supermamsen: Ja, kanske det. Men vi väntar väl tills man kan gå i alla fall..