söndag 14 oktober 2007

Tre saker

Tre platser jag vill resa till: Grand Canyon, Barcelona, Klippstaden Petra i Jordanien.
Tre webbsidor jag besöker dagligen: Den här bloggen, Hotmail, Aftonbladet.
Tre tillfällen då jag ofta gråter: När jag tittar på Oprah Winfrey show, sorgliga filmer och om jag ser barn eller djur som far illa.
Tre filmer jag aldrig får nog av: Purpurfärgen, Nyckeln till frihet och sist men inte minst en skräckis Dawn of the dead.
Tre serier jag aldrig får nog av: Sex and the city, Lost, The office.
Tre platser där jag intar ett lugn: I badkaret, när jag promenerar i Optand utanför Östersund, i soffan..
Tre saker jag gör när jag är hemma ensam: Studerar mina slitna hårtopparna med en sax i handen, dricker kaffe och läser inredningstidningar, rensar och lägger tröjorna fint i garderoberna.
Tre program jag skrattar åt: Alla puckon i Cops, 100 höjdare, High Chaparall.
Tre jobb/yrken jag haft: Barnskötare, Demonstratör i mataffär, trädgårdsarbetare.
Tre yrken jag skulle vilja prova på: Polis, inredare, målare.
Tre saker som jag är utomordentligt bra på: Att leka, organisera, rensa avloppet.
Tre saker jag skulle kunna lära mig: Byta däck på bilen, sluta bita på naglarna, gilla whiskey.
Tre saker jag har om tio år: tre barn, fast anställning, rest jorden runt.
Nu är det din tur! Jag vill veta dina tre saker! Meddela i kommentarerna när du skrivit klart så kollar vi in på er bloggsida..

3 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan!
Nu har jag lagt ut Tre Saker. så nu kan du läsa om mig. Inte viste jag att du tycker om Purpurfärgen, den är så himla bra...
kram Nettan

Cam sa...

Hej..nu kan du kolla in tre saker från mig på min blogg...kul grej, men vissa är svåra att välja,,,blir full i skratt, jag kan byta däck, men inte du, jag vill lära mig sticka, det kan du tror jag, även om du inte skrev med det. Å du, du får gärna hjälpa mig rensa avloppet...jag är värdelös på det!!! Nu ska jag dra iväg och rida!
Kram och hörs i veckan/Cam

LIB sa...

haha skrattade åt att du tittar på dina toppar med saxen i handen. Kommer ihåg att Wicktoria brukade göra det också och att jag hade noja på det (men nu under graviditeten har man ju perfekt hår och naglar :)