tisdag 27 maj 2008

Fredagsbestyr

På shoppingtur med mig och Linda i fredags. Löningsdag och packatr med folk. Jag funderade på om hela Östersund och Jämtland tagit ledigt från jobbet för vi for till Lillänge vid två på eftermiddan och det var nästan fullt på parkeringen.
Agaton var supertrött. Vi försökte få honom att sova i vagnen men allt folk och alla bilar som brummade gjorde att han vägrade sova. Här håller han på att somna i kundvagnen.

Hemma hos Linda. De har fått två garderober av min mamma som rensar hemma hos sig. Jimmy var bortrest så jag och Linda gav oss den på att vi själva skulle fixa att skruva ihop den stora tredelade garderoben. Ingen beskrivning och med vaga minnen av hur delarna skulle skruvas ihop men det löste vi ändå. Agaton var nyfiken på vad vi höll på med och ville vara med att hamra.

1 kommentar:

LIB sa...

hej! vore kul att ses nåt snart. jag har gjort äppelkaka, samt har tårta i frysen med jordgubbssås till. måste ätas snarast :)