torsdag 14 februari 2008

Bilder från "kusinträffen"

Jag tycker att det är så intressant när barn leker. När man t.ex går på promenad kan man se vid skolgårdar hur barn har lekt. Barnen lägger upp små högar med saker. Det kan vara pinnar, löv, skräp och man vet att de haft så roligt med sakerna. De har varit helt inne i sin lek. Varje gång jag går förbi ett ställe där man ser att barn har lekt så önskar jag att jag haft med mig kameran så att man kunnat dokumenterat. Här ser man ju också att ett barn har lekt. Eller det skulle ju kunnat vara en vuxen också i och för sig! :)
Kortet är från när vi hälsade på min syrra och hennes familj. Hennes son Oliver 3,5 år har lekt med sina grejer. Inte svårt att se att han gillar cowboyslekar.

Agaton och hans kusin Evelina leker.

Lille Miranda. Sååååå fin!

Agaton spanar in lilla Miranda. Insåg hur stor Agaton blivit. Han är ingen bebis om man jämför honom med Miranda.

Inga kommentarer: