onsdag 20 februari 2008

Teletubbies

För en massa månader sen hittade jag DVDfilmer på rea. Köp 2 för 99 krvar erbjudandet. Jag kollade igenom dem och hittade Ali G och Teletubbies. Snygg kombination! Agaton fick kolla på Teletubbiesfilmen samma dag men det var inget för honom. Då. Idag blev det annan reaktion.
Satte på filmen i dag igen för att se hur han reagerade på den. Han var väldigt intresserad. Han satt först i mitt knä och kollade. Sen satte jag ner honom på golvet och han kröp fram till tv:en där han började peka och prata med dem. Vindsnurran var väldigt intressant tyckte han.

Jag förstår att bebisar och småbarn gillar Teletubbies. De ser ut som fantasifigurer, är söta och runda och pratar som bebisar. Ja, de beter sig som bebisar.

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Teletubbies finns även på youtube ..Cindy älskar teletubbies ....o lite andra skojjiga barnfilmer...Jag brukar visa Cindy björne och totte där som jag såg när jag var liten...

Cam sa...

Hihi...guu så han växer, är nyfiken och så gosig. Skrattar gott när jag ser hono så gott som i tvn, han vill nog vara en Teletubbies med tror jag. Måste nog ta en tur upp til er i somar så jag får krama er goa kille. Kram Cam