lördag 23 februari 2008

Lördagseftermiddag

Hallå. Det känns nästan som att jag är bakis. Tror att John har smittat mig. Det blev en sen kväll i går. Jag satt uppe med datorn och kollade in olika sidor och mailade lite. Väntade på att Jiohn skulle komma hem så att vi skulle få surra lite om hur kvällen hade varit men när han inte var hemma vid 1 så gick jag och la mig. I morse gjorde vi en överenskommelse. jag skulle ta Agaton så att John fick sova ut och då får jag sovmorgon i morgon. Gärna. Gick ner på stan och hämtade ut en pocketbok jag beställt. den heter Den 777:e mannen. Polisens jakt på Hagamannen. Verkar jättebra! Köpte också en Maxbok till Agaton. Max lampa. Det blir supert.
I kväll ska vi ha tjejkväll. Dricka gott och äta gott. Kolla in gamla skolkataloger och snacka skit. Det lär väl bli melodifestivalen också. Trevligt.

1 kommentar:

Cam sa...

Ha en trevlig kväll med tjejerna=)hade tänkt att ringa men då har du nog fullt upp, kan höras i morrn söndag så för jag höra om kvällen! Kram Cam