torsdag 14 juni 2007

Dagarna rullar på. Igår var jag och Agaton till BVC och han fick två sprutor. Sköterskan uppmanade mig att amma honom för då brukar det gå bättre att ge sprutorna och barnet är lugnare. Det märktes inte. Agaton skrek jättemycket och man såg på honom att det gjorde ont. En spruta i varje lår, inte skoj. Hon sa att han kan få feber och det fick han på kvällen tror vi. Han var väldigt gnällig och varm men somnade till slut. Idag har vi varit till banken. Har bytt bank till Länsförsörsäkringar nu. Idag var jag där för att avsluta tidigare bankkonton och kolla över pensionssparande och fonssparande. Kändes skönt att fixa med det. Bra bankkvinna har jag, hon är supertrevlig! Resten av dagen har jag tvättat, dammsugit, torkat golv, vikt tvätt, diskat, betalat räkningar. Känner mig som en äkta hemmafru! J är på fest med jobbet sitt..hm.
Har också gjort nåt roligare. Beställt nya tygisar. Tre superfina fuzzy bunz från allt-i-tyg.se De kommer nog på tisdag eller onsdag. Har också pratat med Agatons mormor och farmor på telefon. På kortet här intill pratar mormor med honom. Han lyssnar intensivt och jollrar tillbaka.

Inga kommentarer: