torsdag 21 juni 2007

Tipsar om Paul Potts igen!

Måste bara tipsa om inlägget om Paul Potts. I Sverige gick ju nyligen ett tv-program på tv4 som hette Talang. I England hette samma program Britain´s got talant och där tävlade en kille som heter Paul Potts. Han var mobiltelefonförsäljare men är nog inte det längre. Tror att han satsade på musiken efter programmet. Han gick i alla fall och vann hela tävlingen och det är inte svårt att förstå efter att ha sett inslaget. Kolla in det och speciellt hur juryn och publikens reagerar. Bläddra bara ner lite och dubbelklicka på bilden. La in det för några dagar sen..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, vilken talang, jag ville lipa när jag såg inslaget.
Imorgon är det Jamtli som gäller med picnik, trevligt om det kan vara uppehåll.
Va cool Agaton ser ut i sina tuffa tygblöjor.
ha nu en bra helg med din familj, kram från mig//Erica.

Lotta sa...

Nu har jag tittat på Paul potts! oj! Vilken röst! Jag håller med om det var speciellt kul att se hur publik och jurryn reagerade. Jurryn såg ju inte så jätteimponerade ut när han kom in och sa att han skulle sjunga opera. =)

Hoppas att ni har en mysig midsommar! Vi är i Tidaholm och här regnar det som bara den!

Min cykel har jag förresten köpt på Hagacykel i Norrköping. Den är av märket Strömsholm och är sjuväxlad. Kostade 3500 kr. Så grymt skön att cykla på! Den kan jag rekomendera!

Ha det så bra! Kramar Lotta