tisdag 19 juni 2007

tisdag 19 juni

När vi kom hem efter dagens sista promenad så låg Agaton så här med sin snuttefilt. det ser precis ut som om han leker kurragömma, eller hur?

Idag firar vi Agaton 3 månader! Gud vad tiden går snabbt. Kan inte fatta att man för tre månader sen jobbade på för att föda fram sitt barn. Så skönt att det är länge sen och att man inte behöver vara med om det igen på ett bra tag. Nästa gång blir det ryggbedövning kan jag tala om!

Igår kväll träffade jag arbetskamraterna från Färjestadsskolan. Ja, f.d arbetskamrater ska jag kanske skriva för jag jobbar ju inte där mer. Snyft! Vi var hemma hos Marianne och åt god mat och drack gott. Agaton charmade alla! Glömde min kamera hos Marianne så idag tog jag en promenad till skolan och hämtade dem.

Idag har vi träffats i föräldragruppen. Egentligen skulle vi haft babymassage men det har blivit inställt. Vi tog fika istället utomhus i trädgården hos två av tjejerna i gruppen. Jättehärligt och kul att träffas! Lina berättade att hon fyndat på Polarn och Pyret. Tog mig en promenad till stan efter fikat och fyndade jag med. Tre bodys av olika slag i varierande storlekar. Just nu har Agaton massor med kläder men sen när han tar runt 70-80 i storlek har han inga kläder så jag passade på att köpa tills dess. Hittade också två korgar på Indiska. En korg till Agatons kläder och en korg till att ha bordstabletter i. Det är alltid kul att fynda! Ser nu fram emot morgondagen. Då tar vi bilen till vår vän Camilla som precis har skaffat hund. Rasen heter dansk-svensk gårdshund. Det ska bli så kul att träffa dem! Jag lär väl fota många bilder så ni får väl se dem i morgon.

2 kommentarer:

Cam sa...

Ja det ska bli jätte kul att ses! Jag fixade en matig paj i går kväll så vi har ngt att stoppa i våra "slanka" magar till lunch. Tänk vad fort tiden går....att Agaton redan är 3 månader! Cam

Mikaela sa...

dom växer fort fort i början... Men sen stannar det av lite. Iaf för O´s del.. han har haft nästan samma strl i ett år nu! Och då hade han ändå växt 4 cm på 6 månader! Snaaart får vi träffa våran bebis med =)