tisdag 26 juni 2007

Ostkroken säger hej då för ett tag!

Agaton låg i babygymet och helt plötsligt blev det tyst. När vi tittade till såg vi att han somnat. Så här!

I morgon sticker vi söderut och på torsdag åker vi med båt över till Danmark. Så nu dröjer det ett tag innan jag skriver igen.. Ha det bra nu allesammans så hörs vi snart igen och då blir det uppdatering med förhoppningsvis soliga bilder från Danmark. Kanske ett kort när vi äter danske viineebrööd med shookolääde i midden.. Glöm inte att anmäla er till dopet, ni som fått inbjudan!
Kram på er från Naranja, John och Agaton (ostkroken)

2 kommentarer:

LIB sa...

hej säg till om jag kan förbereda mig inför dopet. ska jag läsa nåt eller sjunga nåt? kram moster

Ann-Sofie sa...

härlig sovställning =) Inga ryggproblem där inte. Själv ska jag till naprapaten idag för att få ordning på min rygg. Albin väger några kilon nu och det känns. Ser fram emot dopet. Vi kör i morgon. Ska göra en massa idag så det behövs mycket kaffe. Hoppas ni har det bra i Danmark.