torsdag 3 maj 2007

En hungrig killes funderingar..

Hejsan på er alla! Här ligger jag och har det bra. Suger lite på min knoge för jag är hungrig. Ska snart skrika lite på min mamma så att jag får mat.. Min mamma tjatar om att jag snart kommer att få träffa min ena moster som varit utomland på resande fot med sin kille i fyra månader. De har rest runt i Asien och missade när jag var som allra störst i min mammas mage. De missade också min födelse och när jag var som en liten plutt.. men snart, snart kommer de och hälsar på! Wicktoria som moster heter har ringt från London och sagt att de kommer hit till Karlstad på tisdag!!! Jippi!!!
Agaton

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

vilken otroligt fin bild på Agaton! Kul också att ni har träffats alla mammor. Ännu roligare att Wicko kommer hem! Såg din fråga på vår blogg om dop. Vi hade inte bjudit in prästen utan han kom på "spontanbesök". Vi har däremot efter moget övervägande bestämt oss för att döpa. Jag tycker att det är en fin cermoni och så får han välja själv sedan om han vill konfirmera sig. Vet att det är många som kör med namnfester oxå. Ta hand om er Kram!! /annsofie