fredag 18 maj 2007

Norrland, here we come!!

Äntligen har vi lyckats fånga Agatons leende! Det var Camilla som fick lillkillen att titta in så glatt i kameran. Ja, det är ju inte världens största leende men man ser på ögonen att det är en glad kille som tittar in i kameran.
På måndag drar vi norrut! Pappa J tar semester och sticker till Madrid i Spanien med arbetskamraterna för några dagars golfspelande. Jag är inte den som sitter hemma själv i lyan och sörjer det utan på måndag morgon tar jag och Agaton tåget till Sundsvall. Vi stannar där över natten och hälsar på vännerna Annzo, Håkan och deras bebis Albin. Har inte hälsat på dem sen de flyttade dit (pinsamt) men nu ska det bli av. Det blir också första gången jag träffar Albin. Har fått följa hans liv och utveckling via telefon och hemsidan på nätet där mamma Ann-Sofie och pappsen Håkan som har fått rapportera.
Dagen efter på tisdagen åker vi vidare till Östersund där vi stannar till torsdagen veckan efter. Ska umgås, umgås med släkten och vännerna. Agatons farmor och farfar ska också få besök. Det ska bli så kul! På vägen hem stannar vi en natt i Stockholm hos syrran. Skönt att man kan dela upp den långa resan...

2 kommentarer:

Cam sa...

Hej! Kul ni anväder lite av mina bilder..jag gillar ju att "fotta" som du vet. Ha de toppen i Östersund nu och hälsa P-Danielsa om ni ses! Vi höres!/Cam

Unknown sa...

Hej, ooooh va kul att ni kommer till östersund, du kan väl höra av dig så kan vi ses något, det vore jätte kul.Ha en trevlig resa!
Kram från mig/Erica.