onsdag 16 maj 2007

natti natti

Hm, nu sitter jag igen uppe och det är snart midnatt. Måste lära mig att gå och lägga mig i tid. Men nattmänniska är jag ju och det är ju så svårt att ändra på det.
Jag och John har så sena vanor. Idag till exempel.. Jag gick och mötte honom efter jobbet idag. Tog först en promenad förbi tågstationen och hämtade ut tågbiljetter och sen gick vi och handlade mat. När vi kom hem skulle vi fixa i ordning middag, Agaton skulle ha mat och ny blöja, John ville gosa och "leka" med honom (Agaton har upptäckt en ny gosefigur och skrattar åt den, det är en gåva av farmor, en punkmask.) Tiden försvann.. Klockan hann bli nio innan vi hade mat på tallrikarna så det blev middag framför tv:en. Vi kollade på vår favvoserie LOST och drack kaffe och åt Johns goda kladdkaka med vaniljglass vid tio-halv elva tiden..
Borde ju verkligen gå och lägga mig nu men jag är ju inte tvungen att kliva upp och gå till jobbet i morgon. Kan ju sova när Agaton sover i morgon på förmiddan.. Hm, nej ska nog gå och borsta gaddarna nu. God natt på er.

1 kommentar:

Cam sa...

Hej....nu har jag kollat stavningen på vår gemensamma goding, han stavar Sawyer. Å så måste vi önska vårt grannland Norge en trevlig 17e maj! Å du vet du hur man ändrar en redan inlagd kommentar..haha jag lyckades skriva ngn tokig staving när jag svarade på ditt inlägg på min sida...tacksam för hjälp!/Cam