torsdag 22 november 2007

Hallå! Lillplutten blir mer och mer social. Nu tittar vi på varandra och ler mot varandra. Man kan kittla honom och få världens asgarv tillbaka. Han börjar också lägga pannan mot en när han är trött och ligger kvar så länge. Det känns nästan som en kram! :) Klappar händerna gör han varje dag och favoritsångerna just nu är Imse vimse spindel, när trollmor har lagt de 11 små trollen, klappa händerna så fort du kan och hej på dig du lilla vän..
Sova i vagnen går som smort nu när han vet att ingen tar upp honom. Det är härligt att höra honom mumla där nere i vagnen istället för gallskriket han höll på med tidigare.
I morgon kväll kommer min mamma hit till Karlstad. Fullt upp med besök. Roligt!
Nåt annat kul är att mina orkideer börjar blomma igen efter några månader med tomma stänger. De är så fina att se på istället för den gråa, dimmiga Karlstadhimlen.

3 kommentarer:

Jimmy sa...

Vad härligt och se hur Agaton utvecklas :)
Ha så kul i helgen med besök och allt.

Snäckan sa...

Hej! Kul att en ny läsare gav sig till känna på min blogg. Visst går tiden med småbarn ruskigt fort? Snart är de små liven väl finniga 14-åringar i målbrottet ;-) Ha en fortsatt skön helg.

Cam sa...

HEj!
Dina orkideer blommar före mina. De börjar få knoppar..så jag hoppas de blommar lagom till jul=). Saknar dig med..vi får se till att ses snart. Kram Agaton från mig, han växer och är så söt!Kram C